فشنگی ولو پنتا VolvoTAD 1241 GE

فشنگی ولو پنتا VolvoTAD 1241 GE

فشنگی ولو پنتا VolvoTAD 1241 GE

 

ولو پنتا در سال ۱۹۰۷ میلادی تأسیس شد این شرکت کار خود را با تولید موتورهای دریائی شروع کرد. شرکت پنتا در سال ۱۹۳۵ توسط شرکت ولوو خریداری شد و جزئی از گروه ولوو گردید.ولوو پنتا(volvo penta) به عنوان یک برند جهانی و معتبر در زمینه موتور دیزلی می باشد، که نوع صنعتی آن جهت دیزل ژنراتور مورد استفاده قرار می گیرد که امروزه در سراسر جهان شناخته شده است. موتورهای دیزل ولوو پنتا تا قدرت ۲۷۵ کیلو ولت آمپر در کشور آلمان، قدرت های ۳۰۰ و ۳۵۰ در فرانسه و مدل های بالاتر در کشور سوئد ساخته می شوند.

 

موتورهای دیزلی ولوو
ولوو به عنوان یک برند جهانی و معتبر در زمینه موتور دیزلی می باشد، که نوع صنعتی آن جهت دیزل ژنراتور مورد استفاده قرار می گیرد امروزه در سراسر جهان شناخته شده است. امروزه موتورهای دیزل ولوو تا قدرت ۲۷۵ کیلو ولت آمپر در کشور آلمان، قدرت های ۳۰۰ و ۳۵۰ در فرانسه و مدل های بالاتر در کشور سوئد ساخته می شوند.موتورهای دیزلی ولوو که بسیار پر کاربرد هستند دارای سه تیپ TD،TADوTWD می باشند که به صورت دریایی و صنعتی کاربرد دارند.نسل جدید موتور های ولوو یعنی TWD بسیا پیشرفته و کم مصرف هستند به طور خلاصه میتوان گفت که زمانی که نیاز به توان بالا و مولد کوچک مورد نظر باشد TWD بهترین گزینه به نظر میرسد.سیستم سوخت رسانی موتورهای دیزلی ولوو به گونه ای طراحی شده که حرکت هوای محاسبه شده در هنگام کارکرد دیزل ، میزان تزریق دقیق سوخت را به بالاترین سطح کیفی در میان مدل های مشابه رسانده است. حاصل این بهینه سازی و تزریق دقیق سوخت ، راندمان بالای دیزل می باشد.

 

فروشگاه مهرگان کوماتسو عرضه کننده قطعات اصلی لودر ولوو
مهرگان کوماتسو بعنوان یکی از مراجع معتبر تامین قطعات ماشین آلات عمرانی و معدنی در کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی در زمینه تامین قطعات موتوری/ قطعات برقی/ قطعات زیربندی و فیلترآلات لودر ولوو میباشد
جهت اخذ قیمت ، خرید و یا کسب اطلاع بیشتر با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:
۰۹۱۲۲۱۵۰۹۰۵
۰۹۱۲۲۹۹۶۲۰۳

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *