فشنگی ولو پنتا VolvoTAD1240 GE

فشنگی ولو پنتا VolvoTAD1240 GE

فشنگی ولو پنتا VolvoTAD1240 GE

 

شرکت ولوو پنتا سعی کرده که مصرف سوخت را در این نوع دیزل ژنراتورها پایین بیاورد. نتیجه این امر صرفه جویی در مصرف سوخت و پایین آمدن آلایندگی های خروجی از اگزوز خواهد بود. از جمله مزیت موتور های ولوو پنتا این است که دارای ECU بر روی موتور دیزل می باشد.

ECU کنترل میزان بار و همچنین مصرف گازوئیل در دیزل ژنراتور را کنترل می کند، که دیزل ژنراتور ولوو پنتا مصرف سوخت پایینی نسبت به برند های دیگر در توان مشابه را دارا می باشد.
به دلیل ارتباط با تعدادی سنسور که بر روی بدنه دیزل ژنراتور و در داخل دیزل ژنراتور بسته شده است منجر به حفاظت بسیار بالایی از دیزل ژنراتور ولوو پنتا شده است، که مطابق با اخرین استاندارد های اروپایی می باشد.
دیزل ژنراتور ولو پنتا سوئد بخاطر داشتن ECU و همچنین به دلیل طراحی بسیار مدرن پیستون و سیلندر ها جزو دسته ژنراتور هایی می باشد که خیلی سریع راه اندازی می شود.

به این نوع ژنراتور FAST START می گویند که ژنراتور های ولوو پنتا دارای این نوع سیستم می باشد و در فضا هایی مانند بیمارستان ها، فرودگاه ها، و بانک ها استفاده می شود.

 

فروشگاه مهرگان کوماتسو عرضه کننده قطعات اصلی لودر ولوو
مهرگان کوماتسو بعنوان یکی از مراجع معتبر تامین قطعات ماشین آلات عمرانی و معدنی در کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی در زمینه تامین قطعات موتوری/ قطعات برقی/ قطعات زیربندی و فیلترآلات لودر ولوو میباشد
جهت اخذ قیمت ، خرید و یا کسب اطلاع بیشتر با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:
۰۹۱۲۲۱۵۰۹۰۵
۰۹۱۲۲۹۹۶۲۰۳

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *