فشنگی ولو پنتا Volvo TAD731 GE

فشنگی ولو پنتا Volvo TAD731 GE

دیزل ولوو پنتا مدل TAD731GE وقتی نیاز به قدرت و استقامت است کمپانی ولوو پنتا Volvo Penta راه موفقیت شماست. در این شرکت انحصاراً موتورهای فوق پیشرفته تولید می شود. دستگاه های دیزل ژنراتور ولوو که هم مقرون به صرفه ، هم نسبتا بی صدا با خروجی دود بسیار پایین و دوستدار محیط زیست هستند جزو بهترین و پر طرفدار ترین تامین کننده های دیزل مستقل ، برای تولید کننده های پکیج است.

تولیدات امروز شامل موتور های جدید در کنار نسخه های به روز شده موتور های قدیمی تر است که همه شامل تکنولوژی های پیشرفته و طراحی کارآمد نیز می باشند.

دیزل ولوو پنتا مدل TDA731GE دارای قدرت ۱۵۳ کیلو وات معادل ۲۰۸ اسب بخار برای ژنراتور برق و یا پمپ آب کشاورزی و سایر مصارف صنعتی است.این موتور با قابلیت اتصال به کلاچ جهت کار با پمپ و یا کوپله شدن با انواع ژنراتور جهت موتور برق مناسب است .

از ویژگی های دیزل ولوو پنتا مدل TDA731GE میتوان به سیستم خنک کننده،قدرت بالا نسبت به وزن،نصب و راه اندازی مقرون به صرفه اشاره کرد. این دیزل دارای طراحی ساده و فشرده برای راه اندازه سریع و بدون لرزش و با سر صدای کم می باشد.

دیزل ولوو پنتا مدل TDA731GE با مصرف کم و قیمت مناسب بعنوان گزینه ای مقرون به صرفه جهت استفاده های گوناگون صنعتی چه در دیزل ژنراتور و … شناخته شده اند.

فروشگاه مهرگان کوماتسو عرضه کننده قطعات اصلی لودر ولوو
مهرگان کوماتسو بعنوان یکی از مراجع معتبر تامین قطعات ماشین آلات عمرانی و معدنی در کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی در زمینه تامین قطعات موتوری/ قطعات برقی/ قطعات زیربندی و فیلترآلات لودر ولوو میباشد
جهت اخذ قیمت ، خرید و یا کسب اطلاع بیشتر با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:
۰۹۱۲۲۱۵۰۹۰۵
۰۹۱۲۲۹۹۶۲۰۳

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *