فشنگی ولو پنتا Volvo TAD530 GE

فشنگی ولو پنتا Volvo TAD530 GE

فشنگی ولو پنتا Volvo TAD530 GE

دیزل ژنراتور ولوو مدل TAD530GE یکی از تولیدات گروه صنعتی VOLVO PENTA می باشد که موتور آن قدرتی برابر با ۱۰۱ اسب بخار دارد و می تواند حداکثر تا ۱۱۳ اسب بخار نیز پیش رود، این موتور با حجم ۴.۷۶ لیتر قابلیت چرخش ۱۵۰۰ دور بر دقیقه دارد و دارای ۴ سیلندر است که به صورت خطی در کنار هم قرار گرفته اند. قطر هر سیلندر X کورس پیستون در این موتور ۱۳۰*۱۰۸ میلی متر می باشد و نسبت تراکم آن نیز ۱۸ بر ۱ است. موتور دیزل ژنراتور مدل TAD530GE گاورنری از نوع مکانیکی دارد و سیستم تنفسی آن به صورت توربو شارژ می باشد که با تزریق مستقیم هوا به محفظه احتراق می تواند توان و راندمان موتور را افزایش دهد، این موتور به سیستم خنک کننده تجهیز شده است که با آب صورت می گیرد و از این طریق به راحتی دمای موتور را کاهش می دهد، سیستم الکتریکی موتور دیزل ژنراتور مدل TAD530GE 12 ولت است که جریان برق آن به صورت مستقیم می باشد، ظرفیت مخزن روغن این موتور ۱۳ لیتر، مخزن سوخت آن ۲۰۰ لیتر و خنک کننده آن ۱۹.۷ لیتر می باشد، جریان هوای خنک کننده این موتور نیز ۱۲۰ متر مکعب بر دقیقه است، جریان گاز اگزوز این موتور حداثر ۸۹۴ متر مکعب دیزل ژنراتور ولوو پنتا در ساعت بوده و حداکثر دمای اگزوز آن نیز می تواند تا ۵۲۷ سلسیوس پیش رود. مصرف سوخت ۵۰ درصدی این موتور ۱۰ لیتر بر ساعت، ۷۵ درصدی آن ۱۵ لیتر بر ساعت و ۱۰۰ درصدی آن نیز ۱۹ لیتر بر ساعت بوده که در مقایسه با دیگر محصولات مشابه مصرفی بهینه دارد که یکی از ویژگی های برجسته این محصول می باشد. موتور دیزل ژنراتور مدل TAD530GE 575 کیلوگرم وزن دارد و گشتاور آن نیز ۵۱۰ نیوتن متر می باشد، این دیزل ژنراتور توسط کشور سوئد ساخته و تولید می گردد. مشخصات ذکر شده تنها برای موتور این دیزل ژنراتور بوده و در ادامه مشخصات ژنراتور این دستگاه نیز برای شما شرح داده خواهد شد.

مشخصات ژنراتور دیزل ژنراتور مدل TAD530GE
ژنراتور تعبیه شده در دیزل ژنراتور مدل TAD530GE برند Stamford مدل UC1224G متعلق به کشور انگلیس می باشد. این ژنراتور با ضریب قدرت ۰.۸ دارای ۴ پل و ۱ بلبرینگ می باشد، توان اسمی آن ۸۵ کاوا و توان اضطراری آن نیز ۹۴ کاوا است، فرنکانس ژنراتور مدل UC1224G 50 هرتز بوده و کلاس حرارتی عایق آن نیز در درجه H (180 درجه سلسیوس) قرار دارد، همچنین این ژنراتور با حداکثر ۲۲۵۰ دور بر دقیقه می تواند اضافه باری ۱۱۰ درصدی را برای ۱ ساعت متحمل شود. بهره وری این ژنراتور ۸۹.۸ درصد بوده و ولتاژ خروجی آن نیز ۲۳۰ تا ۴۰۰ ولت می باشد. همچنین سیستم حفاظتی این ژنراتور نیز در درجه ۲۳ قرار دارد.

 

 

فروشگاه مهرگان کوماتسو عرضه کننده قطعات اصلی لودر ولوو
مهرگان کوماتسو بعنوان یکی از مراجع معتبر تامین قطعات ماشین آلات عمرانی و معدنی در کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی در زمینه تامین قطعات موتوری/ قطعات برقی/ قطعات زیربندی و فیلترآلات لودر ولوو میباشد
جهت اخذ قیمت ، خرید و یا کسب اطلاع بیشتر با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:
۰۹۱۲۲۱۵۰۹۰۵
۰۹۱۲۲۹۹۶۲۰۳

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *