پمپ سه گوش کمنز6CT

پمپ سه گوش کمنز ۶BT

پمپ سه گوش کمنز ۶BT

جهت تعمیرات تخصصی دیزل ژنراتور کامینز لازم است تا عملکرد و قطعات آن را بشناسیم. همانگونه که در عکس بالا آمده (موتور کامینز مدل ۶bt) ، گازوئیل از باک به پمپ سه گوش دستی (پایین عکس) وارد میشود. و پس از آن به یک فیلتر گازوئیل و آبگیر گازوئیل وارد میشود. و پس از آن به پمپ انژکتور وارد میشود. پمپ انژکتور دارای یک اکچویتور در بالای آن میباشد که بوسیله سیمهای ارتباطی به گاورنر کامینز وصل میشود.

این موتور کامینز ۴ سیلندر میباشد. لذا ۴ خروجی از انژکتور بیرون آمده و به بالای موتور ، محل سوزنها منتقل میشود. و میزان پاشش آنها را کنترل میکند.جهت تست عملکرد یا تست سالم بودن پمپ انژکتور یا گازوئیل کمنز کافی است خروجیهای آنرا باز کنید و ببینید آیا پاشش خروجی به خوبی انجام میشود یا نه. پاشش پمپ گازوئیل کمنز به صورت یکی پس از دیگری انجام میشود. و در هر لحظه یک سوزن پاشش میکند.

پمپ سه گوش دستی به منظور رساندن سوخت به انژکتور و هواگیری آن تعبیه شدهاست. که پس از روشن شدن موتور میل لنگ آنرا به کار می اندازد. فیلتر گازوئیل جهت تمیز کردن گازوئیل و فیلتر آبگیر جهت گرفتن آب از گازوئیل میباشد. تا آب و کثافت موجود در گازوئیل ، سر سوزن انژکتور را از بین نبرد و سیاه نکند.

پمپ سه گوش:

یکی از قطعات موتور های دیزلی می باشد که به آن پمپ اولیه نیز گفته می شود و در کنار پمپ انژکتور قرار می گیرد زیرا وظیفه اصلی پمپ انژکتور ایجاد فشار و احتراق داخلی می باشد ولی سوخت را ارسال نمی کند این پمپ سه گوش است که از باک گازوئیل سوخت را به پمپ انژکتور انتقال می دهد و همچنین فاصله میان باک و پمپ را پوشش می دهد. یکی دیگر از ویژگی های این پمپ هواگیری سوخت ارسالی می باشد زیرا در صورت وجود هرگونه حباب هوا در سوخت پمپ انژکتور نمی تواند آن را به درستی استفاده کند. و در بیشتر موارد این مدل پمپ ها از نوع پیستونی می باشد.

 

فروشگاه مهرگان کوماتسو عرضه کننده قطعات اصلی لودر ولوو
مهرگان کوماتسو بعنوان یکی از مراجع معتبر تامین قطعات ماشین آلات عمرانی و معدنی در کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی در زمینه تامین قطعات موتوری/ قطعات برقی/ قطعات زیربندی و فیلترآلات لودر ولوو میباشد
جهت اخذ قیمت ، خرید و یا کسب اطلاع بیشتر با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:
۰۹۱۲۲۱۵۰۹۰۵
۰۹۱۲۲۹۹۶۲۰۳

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *