مانیتور کنترلر تمامی ماشین آلات راهسازی

مانیتور کنترلر تمامی ماشین آلات راهسازی

مانیتور کنترلر تمامی ماشین آلات راهسازی

 

بسیار پیش آمده است که هنگام استفاده از بیل مکانیکی با اخطارهایی مواجه شده باشید. اما علت کد خطاهای مانیتور بیل مکانیکی کوماتسو چیست؟ جالب است بدانید که بسیاری از بیل‌های مکانیکی برندهای دیگر دارای قابلیت نصب دیاگ می‌باشند که می‌توان این دیاگ به صورت خارجی به خودرو متصل کرد و تمامی مشکلات و ایرادات را پیدا نمود. این در حالیست که بیل مکانیکی کوماتسو دارای دیاگ داخلی است و فرد می‌تواند تمامی اطلاعات لازم را بر روی صفحه مانیتور مشاهده کند.

کد خطاهای مانیتور بیل مکانیکی کوماتسو
برخی از کد خطاهای بیل کوماتسو:

Error 02 : یکی از اخطارها، Error 02 می‌باشد که به معنی اتصال یا قطع سوپاپ سلونئوید است اگر هنگام کار با بیل مکانیکی چنین اخطاری را بر روی صفحه مانیتور مشاهده کردید به این معناست که توان کاری این دستگاه کمتر از حالت نرمال و ایده‌آل است.
Error 03 : دیدن Error 03 به اتصال یا قطع شدگی در ترمز گردان مربوط است. در این حالت قفل شدن و عدم امکان چرخش بیل مکانیکی را مشاهده خواهید کرد.
Error 05 : از دیگر اخطارهای بیل مکانیکی کوماتسو می‌توان به Error 05 است که به سیستم گاز بیل مربوط است و به این معنی است که گاز خور خوبی ندارید.

 

فروشگاه مهرگان کوماتسو عرضه کننده قطعات اصلی لودر ولوو
مهرگان کوماتسو بعنوان یکی از مراجع معتبر تامین قطعات ماشین آلات عمرانی و معدنی در کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی در زمینه تامین قطعات موتوری/ قطعات برقی/ قطعات زیربندی و فیلترآلات لودر ولوو میباشد
جهت اخذ قیمت ، خرید و یا کسب اطلاع بیشتر با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:
۰۹۱۲۲۱۵۰۹۰۵
۰۹۱۲۲۹۹۶۲۰۳

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *